Jelenlegi hely

Kerék Általános Iskola és Gimnázium

 
Cím: 1035 Budapest, Kerék u. 18-20.
Telefon: (1) 388-9122
E-mail: kerek-a@@kszki.obuda.hu
Web: http://www.kerekiskola.hu/
 
Kedves iskolát választó Szülők!
 
Tudjuk, nehéz feladat olyan iskolát választani gyermeküknek, amelynek nevelési elvei, értékrendje megfelel az Önök elvárásainak, s ahol gyermekük testi és szellemi fejlődését is biztosítva látják. Az iskolánkban tanuló diákoknak és családjaiknak egyaránt érték a műveltség, a tudás. Az ismeretek megszerzése mellett a szülői házzal karöltve a fegyelmezett munka,a kíváncsiság, a tanulni akarás folyamatos fenntartására törekszünk. A kerekes szellem sok volt diákunk hozzánk járó gyermekében él tovább.
Intézményünkben a tehetséggondozás három pilléren nyugszik: az angol és a német nyelv oktatása mellett az anyanyelv és a matematika kiemelt szerepével; valamint a testnevelés és az informatika oktatásán.
Nyelvoktatásunk elismerten eredményes: módszerünkkel a nyelvtanulás összhangban van a gyermekek magyar nyelvi, nyelvtani tudásával. Ezáltal biztosabb alapokon állnak idegen nyelvi ismereteik is. Minden osztályunkban az 1-3. évfolyamon heti 2, a 4. évfolyamon heti 4, felső tagozaton heti 5 órában, csoportbontásban tanulják az idegen nyelveket. A 2015/2016-os tanévtől egyik osztályunk matematika tagozatként működik, felmenő rendszerben, angol nyelv tanulása mellett.
Egyedülálló lehetőség a magyar, mint idegen nyelv tanulása a nem magyar anyanyelvű diákok számára már általános iskolában is.
 
Nagyon fontosnak tartjuk az egészséges életmódra való nevelést. Ezért minden tanuló számára képességeihez és igényeihez mérten helyben biztosítunk sportolási lehetőségeket. Edzők segítségével, egyesületekhez való irányítással biztosítjuk a mindennapos testnevelést, ennek keretein belül a differenciált oktatás és a tehetséggondozás által a siker örömeit.
A Négy muskétás SE tánccsoportjai, és a néptánccsoportok fellépési lehetőséget biztosítanak az alsó tagozatosoknak.
 
1.osztálytól 4. osztályig úgynevezett nagyfelmenő rendszerben tanulnak a gyerekek, a 4 év egységet képez.
Az anyanyelvet az Apáczai Kiadó tankönyveiből tanítjuk, az olvasást szótagoló módszer szerint. A gyermekek sikeres fejlődését, tanulásban való előrejutásukat, a közösségbe való zökkenőmentes beilleszkedésüket fejlesztőpedagógus és iskolapszichológus is segíti, egyéni vagy csoportfoglalkozás keretében.
Az iskolai étkezés minden tanuló számára biztosított. Alsó tagozaton az „egy osztály-egy napközi” elvét követjük. Ügyeletet –a szülők időbeosztását, munkahelyi kötöttségeiket figyelembe véve- reggel 7 órától este 18 óráig tartunk az iskolában.
 
Tanórán kívül változatos programok várják diákjainkat:
Szakkörök – az igények és lehetőségek figyelembevételével; az Aelia Sabina Zeneiskola kihelyezett tagozatai (zenei előképző, cselló, hegedű, cimbalom, zongora, gitár); rendszeres mozi- és színházlátogatás, erdei iskola, nyári táborok, családi programok (Iskolanap, karácsonyi koncert, 24 órás sport-és egészségnap); hagyományőrző programok (szüreti mulatság, farsang, húsvéti népszokások..)
Kiemelt feladatunknak tekintjük az egészséges életmódra nevelést.
Három tornatermünk, két sportpályánk áll a gyerekek rendelkezésére, a Darnyi Úszóiskolával úszni járhatnak, sítáborokat szervezünk Ausztriába.
12000 kötetes könyvtárunkban szakképzett könyvtáros segíti a tanulást és a szabadidő kulturált eltöltését.
 
Körzetes utcák jegyzéke:
Berend u.
Kalap u.
Szellő u.
Bogdáni út 6-24.
Kerék u.
Szentendrei út 104.
Derű u.
Kórház u. 19-29, 37.
Szentendrei út 2-36.
Fehéregyházi út
Körte u.
Váradi u.2-14, 1-11
Fehérítőgyár u.
Kunigunda u.
Veder u.
Filatori dűlő
Majoranna u.
Velence u.
Filatori köz
Meggyfa u.
Verőfény u.
Góbé u.
Nagymihály u.
Vihar u.
Herkules u.
Raktár u. 39-56-ig
Vörösvári út 1-11.
Hévízi út
Raktár u. 4-20,1-9, 13-15, 17-21
Vörösvári út 13-137.
Hunor u.
Szél u. 2-14, 1-25
 
Huszti út 9-17/a
 
    
 

Forrás: http://unin.hu/kerekiskola/?page_id=68

 

A Budapestimami 2012 őszi és 2015/16. évi "A mi iskolánk" című pályázata keretében több száz szülő osztotta meg gyermeke iskolájával kapcsolatos tapasztalatait. A 2012. évi véleményeket ITT OLVASHATOD, 2015/16-ban erről az iskoláról az alábbiakat írták:

Hozzászólások

A Budapestimami 2015/16. évi „A mi iskolánk” pályázatában szülők adtak választ arra a kérdésre, hogy „Miért szeretitek gyermeked iskoláját?” A válaszok itt olvashatók.

Azért szeretjük az iskolát, mert nagyon jók a pedagógusok, az iskola méretei ellenére családias a hangulat. Sok színes program, külön foglalkozás várja a tanulókat. 

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére