Jelenlegi hely

Jókai Mór Általános Iskola

Cím: 1145 Budapest, Erzsébet királyné útja 35-37.
Tel.: 1/467-0918, 30/441-46-12 (iroda)
E-mail: jokaimorzuglo@gmail.com
Web: http://www.jokailapja.hu

Iskolánk 1955-ben alakult, ám jelenlegi helyét 1958-ban kapta meg. Addig a Mexikói úti mozgássérültek általános iskolájában működött. Első igazgatónk Vass Gyuláné /1955-1971/ volt, őt követte Dr Kántor Lorántné /1971-1985/, majd Tímár Pál /1985-2000/ vezette iskolánkat. Következetes, magas szakmai munkával vezették az intézetet, köszönjük fáradtságos munkájukat, 2000 óta iskolánk igazgatója: Zőlde Józsefné.
A Jókai Mór Általános Iskola 8 évfolyamos, általánosan képző, nagy hagyományokkal rendelkező intézmény. Iskolánk Zugló egyik legszebb részén, minden szempontból jól megközelíthető helyen található.

Céljaink:

  • Tanulóinknak otthonos, gyermekközpontú légkört teremtsünk.
  • Teljes személyiségfejlesztésre, korszerű ismeretek, készségek megalapozására, bővítésére törekszünk.
  • Szellemileg, erkölcsileg és testileg egészséges nemzedéket szeretnénk nevelni /általános emberi és nemzeti értékek megismertetésével és elfogadtatásával /.
  • Fontosnak tartjuk a szülőkkel való jó kapcsolatok folyamatos ápolását, amelyen keresztül bekapcsolódunk lakóhelyünk életébe.

Iskolánk tanítói, tanári gárdája rendkívül lelkes, elsődleges szempontjuk a gyerekek fejlesztése.
Pedagógusaink megfelelő szakmai felkészültségű, hatékony munkát végző szakemberek. Mindent megteszünk annak érdekében is, hogy tanulóink szabadidejüket a leghasznosabban tölthessék el.
Elsődleges feladatunknak tartjuk, hogy gyermekeink képességeiknek megfelelően a maximális eredményt érjék el, és a 8. osztály befejezése után a számukra legideálisabb középiskolába nyerjenek felvételt. Ennek érdekében lehetőségeinkhez képest biztosítjuk a személyi és tárgyi feltételeket. Minden alkalmat megragadunk, hogy iskolánk hírnevét minél szélesebb körben növeljük. /óvodások vendégül látása iskolánkkal ismerkedő foglalkozásokon, iskolai-kerületi rendezvényeken, versenyeken való részvétel... stb../ Rendszeresen figyelemmel kísérjük a megjelenő pályázatokat. A többségében megnyert pénzösszegekkel lehetőségünk nyílik arra, hogy még inkább megfeleljünk az elvárásoknak

Céljaink megvalósításában garanciát jelent a jó kapcsolat a fenntartóval, aki támogatja iskolánkat.
Az iskola alapítványt működtet, mely hozzájárul a tehetséges diákok jutalmazásához, a tárgyi feltételek bővítéséhez és anyagi támogatást nyújt a szabadidő hasznos eltöltéséhez a rászoruló családok gyermekeinek.
Igyekszünk megtartani a szakmailag és emberileg jól dolgozó munkatársakat. Munkánk így lesz gyümölcsöző hosszú távon. Reméljük, hogy ennek eredményeként a jövőben is szívesen fogják választani intézményünket a minden szempontból igényes szülők.

"Ha egy évre tervezel, vess gabonát, ha tíz évre, ültess fát, ha száz évre, tanítsd a népet!" Kuang Chung

Forrás: http://www.jokailapja.hu


A Budapestimami 2012 őszi "A mi iskolánk" című pályázata keretében sok szülő osztotta meg gyermeke iskolájával kapcsolatos tapasztalatait. Az akkor beküldött véleményeket ITT OLVASHATOD.

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére