Jelenlegi hely

Jókai Mór Általános Iskola

Cím: 1145 Budapest, Erzsébet királyné útja 35-37.
Tel.: 1/467-0918, 30/441-46-12 (iroda)
E-mail: jokaimorzuglo@gmail.com
Web: http://www.jokailapja.hu

Iskolánk 1955-ben alakult, ám jelenlegi helyét 1958-ban kapta meg. Addig a Mexikói úti mozgássérültek általános iskolájában működött. Első igazgatónk Vass Gyuláné /1955-1971/ volt, őt követte Dr Kántor Lorántné /1971-1985/, majd Tímár Pál /1985-2000/ vezette iskolánkat. Következetes, magas szakmai munkával vezették az intézetet, köszönjük fáradtságos munkájukat, 2000 óta iskolánk igazgatója: Zőlde Józsefné.
A Jókai Mór Általános Iskola 8 évfolyamos, általánosan képző, nagy hagyományokkal rendelkező intézmény. Iskolánk Zugló egyik legszebb részén, minden szempontból jól megközelíthető helyen található.

Céljaink:

  • Tanulóinknak otthonos, gyermekközpontú légkört teremtsünk.
  • Teljes személyiségfejlesztésre, korszerű ismeretek, készségek megalapozására, bővítésére törekszünk.
  • Szellemileg, erkölcsileg és testileg egészséges nemzedéket szeretnénk nevelni /általános emberi és nemzeti értékek megismertetésével és elfogadtatásával /.
  • Fontosnak tartjuk a szülőkkel való jó kapcsolatok folyamatos ápolását, amelyen keresztül bekapcsolódunk lakóhelyünk életébe.

Iskolánk tanítói, tanári gárdája rendkívül lelkes, elsődleges szempontjuk a gyerekek fejlesztése.
Pedagógusaink megfelelő szakmai felkészültségű, hatékony munkát végző szakemberek. Mindent megteszünk annak érdekében is, hogy tanulóink szabadidejüket a leghasznosabban tölthessék el.
Elsődleges feladatunknak tartjuk, hogy gyermekeink képességeiknek megfelelően a maximális eredményt érjék el, és a 8. osztály befejezése után a számukra legideálisabb középiskolába nyerjenek felvételt. Ennek érdekében lehetőségeinkhez képest biztosítjuk a személyi és tárgyi feltételeket. Minden alkalmat megragadunk, hogy iskolánk hírnevét minél szélesebb körben növeljük. /óvodások vendégül látása iskolánkkal ismerkedő foglalkozásokon, iskolai-kerületi rendezvényeken, versenyeken való részvétel... stb../ Rendszeresen figyelemmel kísérjük a megjelenő pályázatokat. A többségében megnyert pénzösszegekkel lehetőségünk nyílik arra, hogy még inkább megfeleljünk az elvárásoknak

Céljaink megvalósításában garanciát jelent a jó kapcsolat a fenntartóval, aki támogatja iskolánkat.
Az iskola alapítványt működtet, mely hozzájárul a tehetséges diákok jutalmazásához, a tárgyi feltételek bővítéséhez és anyagi támogatást nyújt a szabadidő hasznos eltöltéséhez a rászoruló családok gyermekeinek.
Igyekszünk megtartani a szakmailag és emberileg jól dolgozó munkatársakat. Munkánk így lesz gyümölcsöző hosszú távon. Reméljük, hogy ennek eredményeként a jövőben is szívesen fogják választani intézményünket a minden szempontból igényes szülők.

"Ha egy évre tervezel, vess gabonát, ha tíz évre, ültess fát, ha száz évre, tanítsd a népet!" Kuang Chung

Forrás: http://www.jokailapja.hu


A Budapestimami 2012 őszi "A mi iskolánk" című pályázata keretében sok szülő osztotta meg gyermeke iskolájával kapcsolatos tapasztalatait. Az akkor beküldött véleményeket ITT OLVASHATOD.

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére