Iskolánk alsó tagozata tanulásban akadályozott gyermekek alapszintű képzésének előkészítő szakaszát biztosítja. Integráltan értelmileg akadályozott gyermekek oktatását, nevelését is ellátjuk.
- Az olvasás-írás tanításához a Meixner-módszert használjuk nyújtott tanmenettel, azaz a gyermekeknek 2 év áll rendelkezésükre a teljes magyar ábécé olvasásának és írásának elsajátításához. A módszert Meixner Ildikó dolgozta ki, kifejezetten a diszlexia kialakulásának megelőzésére.
- A gyermekek képességeinek optimális fejlesztése érdekében a tanórák szervezése differenciált formában történik. Ezt segíti szükség esetén a gyógypedagógiai asszisztens munkája.
- Az oktatás napközis rendszerben folyik. Ez azt jelenti, hogy a gyermekek a délelőtti tanórákon szerzik új ismereteiket. Ebéd és szabadtéri játék után irányított pedagógiai foglalkozás keretében folytatódik az alapképességek fejlesztése játékos formában. Ezt követi a házi feladat elkészítése a napközis pedagógus segítségével.
- A sokoldalú személyiségfejlesztés jegyében nagy hangsúlyt fektetünk a sporttevékenységekre. Testnevelés órák keretében folyik úszás és jégkorcsolya oktatás, délutáni szervezésben görkorcsolya, foci és asztalitenisz edzés.
- A délutáni tevékenységekbe ágyazódik a logopédiai fejlesztés és a TSMT (tervezett szenzomotoros tréning), amelyekkel a gyermekek fejlődésének speciális megsegítését célozzuk.
Iskolánk kórusát Hajdú Zsófia vezeti. Legtöbb esetben tanári és gyermek vegyes kórusként szerepelnek különleges alkalmakon. Főbb fellépési lehetőségek: Éneklő Ifjúság, Karácsonyi koncert, iskolai ünnepélyek és események...
Forrás: http://www.fkoai.fw.hu/
A Budapestimami 2012 őszi "A mi iskolánk" című pályázata keretében sok szülő osztotta meg gyermeke iskolájával kapcsolatos tapasztalatait. Az akkor beküldött véleményeket ITT OLVASHATOD.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges