Jelenlegi hely

Szivárvány Napközi Otthonos Óvoda

Cím: 1083 Budapest, Szigony utca 18.
Tel.: (06-1) 313-9848, 323-1296
Tagóvoda: 1083 Budapest, Tömő utca 38/A Tel: 333-4532
E-mail: szivarvanyovi@freemail.hu
Web: http://www.szivarvanyovi8.hu

Budapesten egyedülállóan, csak mi dolgozunk az Epochális Rendszerű Óvodai Nevelési Programmal, melynek bázisóvodája vagyunk.

Óvodánk hét csoportos, melyből négy csoport a Szigony u. 18-ban, három csoport a Tömő u. 38/a-ban található. Megközelíthető a kék metró Klinikák megállójától, és a 9-es autóbusszal a Koszorú utcai megállótól.
Csoportszobáink esztétikusak, jól felszereltek. Udvaraink, bár nem nagyok, sokféle mozgásos tevékenység feltételeit biztosítják. Egyik udvarunk gumitégla burkolata ideális lehetőséget ad minden évszakban a szabadtéri játékokhoz.
Óvodapedagógusaink többsége rendelkezik fejlesztőpedagógusi végzettséggel is. Fontosnak tartjuk, hogy a gyermekek jól érezzék magukat, ehhez szeretetteljes légkört, stabil szokásrendszert alakítunk ki.
Folyamatosan jó kapcsolatra törekszünk a szülőkkel: nyitottak vagyunk. A szülők bármikor betekintést nyerhetnek óvodánk életébe.

Programunk
Az epochális rendszerű óvodai nevelési programot választottuk helyi programunknak, melynek lényege, hogy az ismereteket nem tagoljuk szét, a matematika és környezetismereti ciklusok 3-4 hetente váltják egymást. Naponta biztosítjuk az ábrázolás feltételeit, a gyertyagyújtást követően verset vagy mesét hallgathatnak,  ének –zene kezdeményezéseken vehetnek részt a gyerekek. A mozgásfejlesztésre is nagy hangsúlyt fektetünk: a fejlődésükben elmaradást mutató gyermekek számára speciális tornát (TSMT) tartunk felkészült óvodapedagógusok vezetésével, mely nagyban megkönnyíti az iskolakezdést.

Programunk lényege:

  • Kiemelt feladatunk: az anyanyelvi nevelés, a beszédértés fejlesztése, az egészséges életmódra nevelés.
  • lehetőséget biztosítunk a változatos, sokoldalú, ismeretszerzésre, a játékos feladatmegoldásokra,
  • az egyéni, differenciált fejlesztés lehetőségét biztosítjuk csoporton belül, és fejlesztő pedagógus segítségével csoporton kívül is 5 éves kortól).
  • nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy segítsük gyermekeinket abban, hogy környezetükben jól eligazodó, jó kapcsolatteremtő képességekkel rendelkezzenek.

Rendszeresen szervezünk sétákat, kulturális programokat.

Mindkét óvodában lehetőség van számítógépes tanulásra játékos formában.

Szolgáltatásaink:

Alapszolgáltatásaink:

  • Hitoktatás (katolikus, református)
  • Fejlesztő pedagógus
  • Logopédus

Szülői támogatást igénylő szolgáltatásaink:

  • Kézműves szakkör
  • Néptánc
  • Úszás
  • Játékos angol nyelvoktatás

Forrás: http://www.szivarvanyovi8.hu/

 

A Budapestimami 2012 őszi "A mi óvodánk" című pályázata keretében sok szülő osztotta meg gyermeke óvodájával kapcsolatos tapasztalatait. Az akkor beküldött véleményeket ITT OLVASHATOD.

Hozzászólások

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére