Jelenlegi hely

Hétpettyes Óvoda

 
Cím: 1033, Budapest Harrer Pál u. 7.
Telefon: (1) 368-2236
E-mail: harrer-o@kszki.obuda.hu
Web: http://www.hetpettyes.uw.hu
 
Óvodavezető: Ferenczné Gulyás Ilona
 
Bemutatkozás
 
Óvodánk Óbuda jól megközelíthetõ csomópontjánál, három épületben várja a hozzánk érkezõ gyermekeket. A Harrer utcában kilenc csoport, a Törzs és Solymár utcában négy-négy csoport mûködik. A jó levegõjû, biztonságos udvarainkon számos lehetõség adódik a mozgásra, játékra, a természet kincseinek felfedezésére, megfigyelésére. Tágas, világos, barátságos csoportszobáinkban számos csodára, meglepésre lehet számítani nap-mint nap.
 
Legfontosabb számunkra az, hogy a gyermekek jól érezzék magukat intézményünkben, érezzék szeretetünket, változatos lehetõségeket kapjanak arra, hogy képességeik fejlõdhessenek. Gondoskodunk arról, hogy napjaik vidáman teljenek, kérdéseikre válasz kapjanak, nyitottak, tevékenyek legyenek, egészséges, biztonságos környezetben nevelõdjenek.
 
Nevelési célunk a gyermekek személyiségének sokoldalú harmonikus fejlesztése, a kreativitás, alkotókészség, a tehetséggondozás, környezettudatos nevelés kibontakoztatása.
 
Felmérjük gyermekeink meglévõ és fejlesztendõ képességeit, a szülõkkel együttmûködve valósítjuk meg egyéni fejlesztési terveinket. Munkánkat fejlesztõ pedagógus, pszichológus segíti.
 
Kirándulásokat, sétákat szervezünk az élõ - és élettelen természet csodáinak felfedezésére, az élmény alapú megismerés érdekében.
 
Minden nap szabad teret adunk a gyermekeknek az alkotó játékra, kezdeményezett tanulási tevékenységeinket a játékba építetten szervezzük.(mozgás, vers-mese, rajzolás, mintázás, ének –zene, belsõ világunk megismerése, külsõ világ tevékeny megismerése).
 
Valljuk: A játék az az eszköz, amely legalkalmasabb az érzelmek, akarat kifejezésére, a szociális magatartás szabályainak elsajátítására, a világ megismerésére.
 
Döntéshozó, stressz-kezelõ és drámajátékok segítségével lehetõséget biztosítunk a gyermekek számára önmaguk megismerésére. Játékos tevékenységeink során megtapasztalják, megérzik a mûvészet szépségét, személyiségformáló erejét (zene, tánc, film, elõadó mûvészet, bábmûvészet, képzõmûvészet, népi kézmûvesség). Az igazi értékek felismerésére neveljük gyermekeinket, célunk, hogy értõen védjék életadó környezetüket, ismerkedjenek a hagyományos népi értékekkel.
 
Óvodapedagógusaink alapképzettségük mellett speciális területeken további képzettségekkel rendelkeznek ( gyógytestnevelés, fejlesztõ pedagógia, drámapedagógia, népi játszóház vezetõi, bátorító pedagógia, új módszerek a vizuális nevelés terén, önismereti-énkép korrekciós képzés, tehetséggondozás ). Munkánkat szakképzett dajkák segítik.
Egyéb szolgáltatások ( életkori sajátosságok figyelembe vételével, szerzõdéssel): kosárovi, gyermekfoci, angol, tartásjavító gyermektorna, gyermektánc.
 
Forrás: http://hetpettyes.uw.hu/
 

A Budapestimami 2012 őszi "A mi óvodánk" című pályázata keretében sok szülő osztotta meg gyermeke óvodájával kapcsolatos tapasztalatait. Az akkor beküldött véleményeket ITT OLVASHATOD.

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére