Jelenlegi hely

Indul a BPS Stúdió - Új középiskolát indít a Budapest School

BPS Stúdió néven indít érettségit is adó 5 éves középiskolát a Budapest School a 2021/2022-es tanévben azzal a céllal, hogy a diákok versenyképes, napjaink szakmai igényeinek megfelelő tudásra és gyakorlatra tegyenek szert. A Stúdió a kreatív ipar területeit összefogva, a folyamatos, közös alkotás folyamatának megismerését állítja a képzés középpontjába.

A BPS Stúdó alapjait egy szakértői csapat álmodta meg. Ők azok, akik segítik az iskola elindítását. Szakmai munkájukkal hitelesítik és kreatív keretek közé terelik a tanárok munkáját. Közös álmuk, hogy olyan iskolát hozzanak létre, ahova a saját gyerekeik is örömmel járnának. Ahol együtt kereshetnek válaszokat a dizájn eszközeivel a mai kor legfontosabb társadalmi kérdéseire. 

A BPS Stúdió kitalálói: Balogh Balázs, Büchler András, Csóti Heni, Halmos Ádám, Nánási Pál és Ördög Nóra. Ők mesélnek most egy kisfilmben az új iskola születéséről.

A kreatív kultúra sikeres szakembereit egyaránt jellemzi széleskörű tudás a technológiai, gyártási és elméleti területeken, valamint a problémák iránti érzékenység.

Ez az egyedülálló képzés olyan fiatalok számára ajánlott, akiket érdekel a változatos, digitális alkotómunka, akik szeretnék a környezetünket, élményeinket formálni, és modern technikai eszközökön, folyamatosan változó kihívások és lehetőségek között, csapatban akarnak tanulni.

Napjainkban tömegesen jönnek létre új kommunikációs tartalmak és önkifejező alkotások. A mai tizenévesek Facebook-oldalakat, Youtube-videókat, podcastokat hoznak létre úgy, hogy közben megannyi szoftverrel és eszközzel rutinosan bánnak. A komplex kommunikáció már nemcsak a profik világa, hanem a fiatalok tömegeinek mindennapi rítusa. A design, a kreatív munka, az alkotás nyelve közös, az egyes szakterületek pedig mára nem választhatóak el egymástól gyökeresen. Ahhoz, hogy a mindennapos eszközhasználaton túl elmélyült tudást és tapasztalatot is szerezzünk, meg kell tanulnunk érteni és értelmezni az alkotásokat befogadó közösségeket, és a változó technológiával együtt kell fejlődnünk, folyamatosan tanulnunk. A Stúdió célja, az egyes szakterületek megismerése mellett, a rendszerszintű és projektalapú gondolkodás fejlesztése.

A BPS Stúdióban a tanulók úgy érezhetik magukat, mintha a kreatív ipar részeként tanulva, napi szintű alkotófolyamatokban végeznének valódi munkát. Olyan feladatokon dolgozhatnak, melyekkel társadalmi jelentőséggel bíró, valós hatást érhetnek el. 

Miközben az iskolában felkészülnek az érettségire, jut idő arra is, hogy kitanulják a fotózás, a videó- és animációkészítés, illetve a grafika szakmáinak legjavát, a Stúdió partnerei révén pedig valós piaci tapasztalatot is szerezhetnek.

A középiskola első évfolyamába április 25-ig lehet jelentkezni, a felvétel folyamatos, a helyek száma korlátozott.

További információ és jelentkezés itt.

- Budapestimami - 

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére