Jelenlegi hely

Napraforgó Bölcsőde

Cím: 1173 Bp. Sági u. 5.
Tel: 256-6382
E-mail: napraforgo@reszk.hu
Honlap: www.reszk.hu/napraforgo.htm

Intézményvezetõ: Bazala Gáborné

Bölcsődénk azzal a céllal jött létre, hogy a XVII. kerületben élő kisgyermekes családok számára elhelyezést biztosítson a gyermek 20 hetes korától 3 éves koráig, napközbeni ellátás keretében.
A bölcsődében 80 kisgyerek gondozását és nevelését végezzük.
Törekszünk arra, hogy a gyermekek fizikai és szellemi biztonságának megteremtésével, odaforduló szeretettel, elfogadásával, a gyermek kompetenciájának figyelembevételével, tapasztalati lehetőségek biztosításával, viselkedési minták nyújtásával segítsük a harmonikus fejlődésüket.

Célunk, hogy minden szülő nyugodtan végezhesse a munkáját annak tudatában, hogy a ránk bízott kisgyermekeket biztonságban, egészséges környezetben, legjobb tudásunk szerint gondozzuk és neveljük.
A bölcsődében 6 órától 18 óráig fogadjuk a gyermekeket, figyelembe vettük a szülők munkakezdését és befejezését, valamint az utazási időt.
A gyerekek a napi négyszeres étkezéssel tápanyagszükségletük 3/4 részét a bölcsődében kapják. A korszerű táplálkozási elvek és konyhatechnológiai eljárások figyelembevételével az élelmezésvezető és a dietetikus közösen állítja össze a változatos, idényszerű étlapot.

Az intézményt gyermekorvos látogatja, aki elkészíti a bölcsődébe kerülő gyermekek státuszát, időszakos orvosi vizsgálatot végez, hasznos tanácsokkal látja el a szülőket.
A bölcsődei zenei nevelést óvodapedagógus végzi, aki heti egy alkalommal a kisgyerekek zenei ízlését és esztétikai fogékonyságát fejleszti.
2010 augusztusában európai uniós pályázati pénzből akadály mentesítették Bölcsődénket.
A Sági utcai Bölcsődéért Oktatási Alapítvány (adószám: 18172643-1-42) lehetővé teszi olyan eszközök vásárlását, amelyek a bölcsőde életét még színesebbé teszik.
Havi rendszerességgel működik intézményünkben a Napraforgó Baba-Mama Klub, mint bölcsődei szolgáltatás. Célja: közösséget kínálni a kisgyermekes anyáknak, ahol a gondozónőtől segítséget, támogatást kaphatnak, illetve kicserélhetik a tapasztalataikat a hasonló helyzetű anyákkal, megismerhetik egymás problémakezelő gyakorlatát, jó mintákat kaphatnak. Gyermekorvos, pszichológus is segíti a munkát.
 

 

Hozzászólások

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére