Jelenlegi hely

Arany János Általános Iskola és Gimnázium

 
Cím: 1124 Budapest, Meredek u. 1.
Telefon: 319-33-78, 319-33-79, 319-33-80, 319-33-81, 319-33-84

Az iskoláról

Általános iskolánk célja színvonalas oktatással szilárd alapműveltséget, biztos alapkészségeket nyújtani tanulóinknak, biztosítva számukra a képességeiknek megfelelő továbbhaladást.

A gimnázium elsődleges feladata az általános műveltséget megalapozó, érettségi vizsgára, valamint felsőfokú iskolai tanulmányok megkezdésére felkészítő nevelés és oktatás biztosítása, a munkába álláshoz és az önálló életkezdéshez szükséges ismeretek nyújtása. Tevékenységünket a társadalmi és partneri igényeknek megfelelően szeretetteljes légkörben végezzük.

Segítünk abban, hogy diákjaink harmonikus, kiegyensúlyozott, a felnőttek világában is boldogulni tudó emberekké váljanak. Mindezeket jól felkészült, szakmailag igényes, megújulásra képes, a minőség iránt elkötelezett, segítőkész munkatársakkal és a velük együttműködő szülőkkel valósítjuk meg.

Körzetek:

A – F: Ács utca – Adorján köz – Adorján út – Ágnes út – Alkotás utca 1-27 és 49-53 – Ámor utca – Arató köz – Arató utca – Bazin utca – Csörsz utca 1-55 és 2-től végig – Denevér köz – Denevér út – Edvi Illés út – Érdi út 1-től és 18-tól végig – Farkasréti tér – Futrinka utca – Fürj utca

G – J: Gálszécs utca – Gébics utca – Gesztenyés kert – Hajnalka utca – Hegyalja út 45-től végig, 70-98 és 132-164 – Hó utca – Hóvirág köz – Hóvirág út – Hörcsög utca – Irhás árok – Jagelló út 9-15 és 2-42 – János Zsigmond utca

K – M: Kálló esperes utca – Kázmér lejtő – Kázmér út – Kepe lépcső – Kikerics utca – Korompai utca – Koszta József utca – Kulacs utca – Kuvik utca – Lejtő út – Lidérc köz – Lidérc utca – Liptó utca – Magasúti köz – Magasúti lejtő – Meredek utca páratlan oldal – Mindenszentek tere – Moha utca

N – S: Nagysalló utca – Németvölgyi út 59-81 és 80-132 – Oltvány köz – Ördögszikla köz – Ördögszikla út – Öröm utca – Rácz Aladár köz – Rácz Aladár út – Sasfiók utca – Sashegyi út – Sion lépcső – Sirály utca – Somorjai utca – Sün utca

Sz – Zs: Szánkó utca – Tatárvirág utca – Tearózsa utca – Törökbálinti út 22-től végig – Vas Gereben utca – Vércse köz – Vércse utca – Veréb utca – Zólyomi lépcső – Zsigmondy Vilmos utca

Igazgató: Patkó Lajos

Forrás: https://ajgm.mozanaplo.hu/portal/nyitolap

 

A Budapestimami 2012 őszi "A mi iskolánk" című pályázata keretében sok szülő osztotta meg gyermeke iskolájával kapcsolatos tapasztalatait. Az akkor beküldött véleményeket ITT OLVASHATOD.

 

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.

Partnereink

Ugrás az oldal tetejére