- “Az ajándék” egy szívhez szóló történet az összetartozásról – a középpontban a korábbi részekben megismert és megszeretett családdal, melynek tagjai ezúttal a karácsonyra és egy kisbaba érkezésére készülnek
- Az animációs reklámfilm a Disney „Ideje együtt lenni” c. ünnepi kisfilmsorozatának harmadik, befejező része
- A magyar változatban az A Little More c. dalt Radics Gigi adja elő
- A reklámfilmben a rajongók rejtett üzeneteket, ún. „húsvéti tojásokat” fedezhetnek fel – ezek egy részét gyerekek készítették, együttműködésben a Disney hosszú távú jótékonysági partnerével, a súlyos betegséggel együtt élő gyerekek kívánságainak teljesítésére létrejött Make-A-Wish® nonprofit szervezettel
A KISFILM MEGTEKINTHETŐ ITT:
A reklámfilm a Disney „Ideje együtt lenni” c. trilógiája harmadik, befejező része. Az alkotás 2022. november 2-től elérhető a Disney digitális platformjain, valamint televíziós csatornáin Európa, Észak-Amerika, Dél-Amerika, Afrika és Ázsia 46 országában.
„Ideje együtt lenni” – A trilógia
A Disney első karácsonyi reklámfilmje 2020-ban került a nagyközönség elé. A „Lola” c. alkotásban a rajongók megismerkedhettek Nicole-lal és nagymamájával, Lolával, s meghatva figyelhették, amint a kislány és idős rokona kapcsolata egyre bensőségesebbé válik a generációról generációra hagyományozódó ünnepi tradícióknak köszönhetően.
A tavalyi folytatás, „Az új apa” az immár felnőtt Nicole története volt – valamint a gyermekeié, Maxé és Elláé, akik pótapaként befogadták Mike-ot az otthonukba. A történet középpontjában egy különleges mesekönyv állt, mely a közös családi olvasás varázslatába és meghitt pillanataiba engedett bepillantást a nézők számára.
A 2020-as és a 2021-es reklámfilm egyaránt 184 millió feletti megtekintést ért el világviszonylatban.
Idén a család egy újabb ünnepi időszakra készül – valamint egy kisbaba megható, a nézőkből erős érzelmeket kiváltó érkezésére!
“Az ajándék” egy gyönyörű mese a testvérek közötti kapcsolatról a második gyermek, Ella szemén keresztül. A történet egyik fő motívuma egy imádott, sötétben foszforeszkáló Mickey egér figura, mely a jelent nemcsak a múlttal, de a jövővel is összeköti, – hisz előbb tanúi lehetünk, amint Max, a legidősebb testvér a kedves állatot a húgának, Ellának adja, hogy jól tudjon aludni éjszaka, majd nem sokkal később már Ella ajándékozza a játékot újszülött testvérének, első találkozásukkor így üdvözölve őt a családban.
Sarah Fox, a Disney Consumer Products EMEA marketingért és kommunikációért felelős elnökhelyettese így nyilatkozott a világszerte nagy sikert aratott reklámfilmekről: „Az elmúlt három évben milliók ismerték meg az ’Ideje együtt lenni’ c. animációs sorozatunk kapcsolatokat építő, egymás felé forduló, emlékeket felidéző szereplőit. Egy olyan, a családi értékeket a középpontba helyező történet megalkotása volt a célunk, mely világszerte kedvező fogadtatásra talál a nézők körében. Nagyon hálásak vagyunk az ünnepi kampányunkhoz kapott támogatásért, és azt reméljük, hogy a családok és a rajongók élvezni fogják a trilógia szívmelengető, az előzményekhez méltó befejező részét.”
A reklámfilmben megjelenő termékek, köztük a Simba által gyártott sötétben világító Mickey egér figura, már megvásárolhatók a kiválasztott viszonteladóknál Európában, a Közel-Keleten és Afrikában.
“Az ajándék” című reklámfilmet a Disney ‘Consumer Products, Gaming & Publishing’ divíziójának kreatív csapata fejlesztette és gyártotta Angela Affinita brand marketingért felelős kreatív igazgató vezetésével, az új-zélandi Flux Animation Studios-szal együttműködésben.
A kisfilm zenéje
Az 1996. augusztus 17-én született Radics Georginát (művésznevén Radics Gigit) többek közt A Dal c. showműsor 2013-as és 2014-es évadából ismerheti a nagyközönség, de a népszerű énekesnővel a magyar X-Faktor mentoraként is találkozhattunk a képernyőn.
2012 februárjában Radics Gigi bejutott a Megasztár című magyar tehetségkutató hatodik évadának döntőjébe; a párbajban, ahol Rihanna és Ne-Yo "Hate That I Love You" c. dalát adta elő, Csonka Andreas volt a vetélytársa, akit sikerült legyőznie. Radics a további fordulókban is meggyőző teljesítményt nyújtott, és megnyerte a versenyt.
2013. január 10-én bejelentették, hogy Radics Gigi "Úgy fáj" c. dalával bekerült A Dal 2013 döntőjének 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2013. február 16-án, és mivel a legmagasabb pontszámot kapta a szakmai zsűritől, nem volt ráutalva a nézők szavazataira a továbbjutáshoz. A 2013. február 24-én megtartott második középdöntőben Gigi és a United nevű együttes egyaránt 42 pontot ért el; a zsűri végül közös megegyezés alapján Radics Gigi produkcióját engedte tovább, így az énekesnőnek megint csak nem volt szüksége a közönség szavazataira. A Dal 2013. március 2-án tartott döntőjében Gigi negyedikként lépett fel, és a zsűritől a második legtöbb pontot kapta, így bejutott a legjobb négy közé. A közönség szavazatai alapján végül – a "Kedvesem" c. dalt előadó ByeAlex és a "My Baby"-vel versenyző Kállay-Saunders András mögött – a harmadik helyen végzett a megmérettetésen.
2013. december 11-én bejelentették, hogy Radics Gigi – ezúttal a "Catch Me" c. angol nyelvű számmal – ismét bekerült A Dal 30 fős mezőnyébe. Gigi a harmadik elődöntőben szerepelt 2014. február 8-án; a zsűritől kapott pontszám nem volt elegendő a továbblépéshez, a nézők szavazatai azonban a középdöntőbe juttatták. A 2014. február 15-én megtartott első középdöntőben a zsűritől megint csak nem kapott elegendő pontot a továbbjutáshoz, és ezúttal a közönség szavazatai se segítettek, így nem került be a döntőbe, és kiesett a versenyből.
Gigi A Dal 2017-es évadában is elindult, és a "See it Through" c. dallal döntőbe jutott.
Disney Consumer Products, Games and Publishing
A Disney Consumer Products, Games and Publishing (CPGP) világszerte a családok és rajongók mindennapi életének részévé teszi a The Walt Disney Company brandjei és franchise-ai – köztük a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars és a National Geographic – varázslatát. A játékoktól a pólókig és az applikációktól a könyvekig és a videójátékokig több mint száz kiskereskedelmi kategóriában termékek és élmények sokaságát kínáló CPGP a Disney Parks, Experiences and Products egyik divíziója, melynek nevéhez a globális üzleti élet olyan ikonikus szereplői fűződnek, mint a világ legnagyobb licencelési cége, a világ egyik legnagyobb gyermekkönyv-kiadója, az interaktív játékok egyik vezető licencelési cége és a shopDisney internetes áruház.
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges