Az üzleti stratégia tervezés célja, hogy megnézzük, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokat hogyan használhatjuk fel a legoptimálisabban üzleti céljaink elérése érdekében.
1. Tisztázni kell a céljainkat, alapelveinket!
2. Be kell azonosítanunk a célcsoportunkat!
3. Tudatosítanunk kell, hogy milyen értéket szeretnénk előállítani!
4. Meg kell néznünk, hogy ehhez milyen tevékenységeket kell végeznünk!
5. Ki kell számolnunk, hogy mindez milyen költségekkel fog járni, illetve hogy körülbelül milyen bevételekre számíthatunk!
MIT FOGUNK CSINÁLNI A TRÉNINGEN?
A workshop részben elméleti, részben gyakorlati elemekből áll. A résztvevők egy valós példán keresztül tanulhatják meg a design thinking módszertan főbb lépéseit, illetve azt is, hogy milyen sok hozzáadott értéke van a csapatnak és a közös gondolkodásnak.
A tréning előtt szívesen várunk üzleti ötleteket, elképzeléseket, amikből egyet kiválasztva azon keresztül megyünk végig a folyamaton.
KINEK AJÁNLJUK?
A tréninget elsősorban azoknak javasoljuk, akiknek már van valamilyen termék vagy szolgáltatás ötlete, és szeretnék megvizsgálni, hogy hogyan tudják azt a leghatékonyabban piacra vinni.
Helyszín: Kazinczy 36 Kulturális és Oktatási Központ, Budapest VII., Kazinczy u. 36.
Időpont: 2017. október 30., 17.00-19.00
A képzés díja: 5 000 Ft/fő
Jelentkezés a workshopra ITT
Bővebb info a TEA AKADÉMIÁRÓL ITT
A tréninget vezeti: Holló Anna, üzleti modell és termékfejlesztési tanácsadó, emellett egy startup társalapítója.