Küldetésnyilatkozat
Nevelési filozófiánk alapja a humánum, az együttműködés. A gyakorlatban ez úgy nyilvánul meg, hogy minden fiatalnak joga van a tanuláshoz, egzisztenciája kiépítéséhez, a pedagógus dolga és feladata őt segíteni, utat mutatni. Ebben a munkában figyelembe kell venni a különbözőségeket. Képzési célunk, hogy a tőlünk kikerülő fiatalok keresett, piacképes munkaerőként tudjanak bekapcsolódni a társadalmi munkamegosztásba. Ennek megfelelően fogalmaztuk meg fejlesztési feladatainkat is. Fontos a nyelvi-kommunikációs képesség, a tanítás-tanulás hatékonysága, az esélyegyenlőség lehetőségeinek biztosítása, a fizikai és lelki állóképesség erősítése, az alkotó újat létrehozó személyiség kialakítása. Az önismeret, az önmegvalósításra való törekvés elősegítése, a munka, mint emberi érték megbecsülése.
Szakképzésünk legfontosabb törekvése, olyan képesítések biztosítása, mely az eltervezett jövő felé mutat, legyen az a munkában való elhelyezkedés, vagy a további tanulmányokra való felkészítés. Tesszük ezt olyan környezetben és légkörben, hogy a fiatalokban kialakított és megerősített készségeket és képességeket társadalmilag produktív módon használhassák fel egyéni boldogulásuk során.
Szakképzésünk legfontosabb törekvése, olyan képesítések biztosítása, mely az eltervezett jövő felé mutat, legyen az a munkában való elhelyezkedés, vagy a további tanulmányokra való felkészítés. Tesszük ezt olyan környezetben és légkörben, hogy a fiatalokban kialakított és megerősített készségeket és képességeket társadalmilag produktív módon használhassák fel egyéni boldogulásuk során.