Közérdekű bejelentések - Központi Ügyelet
A közcsatornában keletkezett üzemzavarok (csatornadugulás) elhárítására éjjel-nappal díjmentesen hívható ügyeleti szolgálattal állunk rendelkezésre. Várjuk csatornaműtárgyak (pl. fedlapok, víznyelők, stb.) meghibásodásának, esetleg eltűnésének, valamint telekhatáron kívüli (bekötővezeték, gerinccsatorna) dugulások bejelentését.
Ügyfélszolgálati Irodák
Fax: (1) 313-3803
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu
Központi Iroda
Ügyfélfogadás nyitvatartása:
Hétfő: |
8.00 - 20.00 |
Kedd: |
8.00 - 16.00 |
Szerda: |
8.00 - 16.00 |
Csütörtök: |
8.00 - 16.00 |
Péntek: |
8.00 - 14.00 |
Igény esetén hallássegítő mobil berendezés és jelnyelvet beszélő kolléga segíti az ügyintézést.
Pénztár nyitvatartása:
Hétfő: |
8.00 - 19.00 |
Kedd: |
8.00 - 15.50 |
Szerda: |
8.00 - 15.50 |
Csütörtök: |
8.00 - 15.50 |
Péntek: |
8.00 - 13.30 |
Bankkártyás fizetési lehetőség is van.
Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:
1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Fogyasztóváltozás bejelentés
8.) Térképi adatszolgáltatás, közműegyeztetés
Call center
Hétfő: |
8.00 - 20.00 |
Kedd: |
8.00 - 16.00 |
Szerda: |
8.00 - 16.00 |
Csütörtök: |
8.00 - 16.00 |
Péntek: |
8.00 - 14.00 |
Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző
Fiókiroda
Ügyfélfogadás nyitvatartása:
Hétfő: |
10.00 - 18.00 |
Kedd: |
8.00 - 17.00 |
Szerda: |
8.00 - 17.00 |
Csütörtök: |
8.00 - 17.00 |
Péntek: |
8.00 - 13.00 |
Az intézhető ügyek:
1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek, 1-2 lakás magánszemély felhasználó esetében)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
4.) Tartozásigazolás- és egyenlegközlő kérése
5.) Fogyasztóváltozás bejelentés
Az egyszerre több ügyet leadni kívánó ügyfeleinket kérjük, hogy továbbra is a Központi Irodánkat felkeresni szíveskedjenek.
Forrás: http://www.fcsm.hu