A pályázatot kiíró, 2001-ben létrejött Eurail Group az Eurail bérletek turisztikai marketingjéért és menedzsmentjéért felelős nemzetközileg elismert szervezet. Az Eurail és InterRail Passokat manapság Európa első számú utazási bérleteinek tartják, mivel a legszélesebb kínálatot és legnagyobb rugalmasságot biztosítják utazóközönségük számára.
A Desztinációs Díjra benyújtott pályázati anyagban a BFTK leginkább a magyar főváros, a Duna királynőjének sokszínűségére, kulturális jelentőségére helyezte a hangsúlyt. Pályázatához a „Híd az élményekhez” (Bridge to Experiences) szlogent választotta a Budát és Pestet összekötő impozáns hidakra, építészeti remekekre, valamint a szimbolikus, kulturális kapcsolódási pontokra utalva.
Budapestre, mint kedvenc úti célunkra az InterRail Facebook-oldalán adhatjuk le voksunkat 2016. június 8-tól egy hónapon keresztül a Destination Award 2016-ra kattintva, vagy a következő elérhetőségen.
További információt itt találsz!
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges