Az Andrássy Élményközpont üzemeltetője a TulipánTündér Produkció, amely 2013-ban azzal a céllal jött létre, hogy olyan egyedülálló élményeket hozzon létre illetve hozzon Magyarországra, melyek amellett, hogy komoly értékeket képviselnek, minél szélesebb közönségigényt elégítenek ki. A TulipánTündér nevéhez fűződik például az első olyan 100%-ban hazai színpadi megaprodukció, mely méreteivel és egyedi látványvilágával a Broadway előadásait idézi. A Játékkészítő című pop-show-musical egymást követő két évben mintegy 100.000 látogatót vonzott, majd 2017-ben az Álomutazó című családi mesemusical 13 előadásán több mint 50.000 látogatónak nyújtott feledhetetlen szórakozást.
A TulipánTündér Produkció nevéhez több nagykiállítás is fűződik, úgymint a legmodernebb technológiákat alkalmazó, lenyűgöző látványvilágot felvonultató, játékos képességtesztekkel és egy színházi produkcióval is tarkított interaktív családi sportélmény-park, a The Champion – A Bajnok című élményexpo, a Gooól! című egyedülálló futball kiállítás, a labdarúgás történetének legátfogóbb bemutatása, az űrutazást az elejétől napjainkig bemutató Gateway to Space kiállítás, vagy a Living dinosaurs – Őskori állatkert, melyben a látogatók interaktív módon ismerkedhettek meg a fenevadakkal, bővíthették ismereteiket.
Future Park: A közös alkotás élménye
Talán ma még nehéz elképzelni, de a technológia rohamos fejlődésével eljön az idő, amikor a gépek átvehetik az emberek szerepét. Legalább is, ami a munkát illeti. Éppen ezért a jövő társadalmában egyre fontosabbá válnak az olyan tulajdonságok, melyek csak ránk, emberekre jellemzőek.
A japán szakemberek által megálmodott, Magyarországon most bemutatkozó interaktív élményközpont egy varázslatos világba kalauzol el, ami az alkotás inspiráló élményével ajándékozza meg a látogatókat.
Gyerekek és felnőttek egyaránt megtapasztalhatják a szabadgondolkodás, illetve a csapatmunka minként segíti elő a kreativitás fejlődését, amit aztán a mindennapi életünkben is kamatoztatnak.
NYERJ CSALÁDI BELÉPŐT A FUTURE PARKBA A BUDAPESTIMAMIN ››
JÁTÉKOK
A rajzok életre kelnek 1.
A látogatók által papírra rajzolt és színezett állatok életre kelnek egy hatalmas 3D-s alkotásban. A papírállatok érintéssel megelevenednek és kommunikálni kezdenek egymással.
A rajzok életre kelnek 2.
A rajzolt állatokból papírmodellt (origamit) is készíthetünk. A krétával papírra rajzolt állatot be kell olvasni, majd az elkészült rajz „szabásmintáját” kinyomtatva és összehajtogatva áll össze a háromdimenziós papírmodell.
Megfestett természet
Rendkívül izgalmas és az ökoszisztéma tudatosításában hasznos játék során a látogatók állat és növényrajzai kerülnek be a virtuális világba, ahol életre kelve a természet működését lehet szimulálni. A nagyobb állat megeszi a kisebbet, a növények fejlődnek és terjednek a természetben, az állatok szaporodnak, fejlődnek majd meghalnak, csakúgy, mint a valós természetben.
Teremtés története
Ha a gyerekek a képernyőn lévő szimbólumokat megérintik, azok az általuk képviselt teremtményekké alakulnak. Minél több teremtmény jön létre az érintések által, annál jobban kerekedik ki a történet. A szimbólumokból létrejövő teremtmények hatással vannak egymásra, valamint a játékban résztvevők tevékenysége is befolyásolja a cselekményt. Például a madár rászáll egy fára, a juh elfut a kutya elől vagy táncol, mikor valaki közeledik hozzá.
Az óriáslabdák zenekara
A fénylabdákat gurítva különböző színű fényt és hangot bocsátanak ki. A magasban lévő labdák kommunikálnak egymással: érintés után egy labda rögtön a többi környező labdára is hatással lesz, és megváltoztatja az egész tér színét!
Zsenik ugróiskolája
A Zsenik ugróiskolájában körök, háromszögek és négyzetek vetített képe jelenik meg a padlón. Amikor a gyerekek ügyesen az alakzatra ugranak, azok hangokat és színeket generálnak. Ugyanazon formák vagy színek egymás utáni érintése egyre szebb színeket és hangokat eredményez. A gyerekek teljes testüket használják a játékban, és az ügyesebb gyerekek egy pillanat alatt megváltoztathatják a pályát, ha megtalálják az alakzatok és a színek közötti kapcsolatot. Így a Zsenik ugróiskolája segít a gyermekek szellemi és testi fejlődésében.
Kis emberek otthona
Interaktív képernyőn kis emberek szaladnak végig egy asztallapon, amit gyerekek vesznek körül. A gyerekeket arra ösztönzik, hogy befolyásolják a kis embereket úgy, hogy tárgyakat helyeznek el az asztalon. Minden új tárgy elhelyezésének hatására a kis emberek mozgása megváltozik; a tárgyakon ugrálnak, felmásznak rájuk és csúszkálnak rajtuk.
Építs városokat!
Az Építsünk városokat! játékban digitálisan kivetített pályán a fizikailag létező faházak között autó- és vasútközlekedéssel rendelkező út és vasúthálózat jelenik meg. Minél több házat helyeznek el a gyerekek, annál bonyolultabb lesz a város közlekedési hálózata, és annál több autó és vonat jelenik meg a folyamatosan formálódó térképen. A különböző pozíciókba elhelyezett faházak segítségével a gyerekek közösen hoznak létre egyre nagyobb és összetettebb várost.
JÁTSZOM A CSALÁDI BELÉPŐÉRT ››
Nyitvatartás
Hétfőtől vasárnapig: 10:00–20:00 (belépés a kiállítás területére 18:30-ig)
Ünnepnapokon a hétvégi jegyárak érvényesek.
További információ és online jegyrendelés ››
Elérhetőség
Cím: 1061 Budapest VI., Andrássy út 39. (Andrássy Élményközpont)
Telefon: +36 70 241 7076
E-mail: info@andrassyelmenykozpont.hu
Weboldal: www.andrassyelmenykozpont.hu
Facebook oldal: www.facebook.com/andrassyelmenykozpont/
- Budapestimami -
- A hozzászóláshoz regisztráció és bejelentkezés szükséges